BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Oh Yeah Giveaway :D

Γεια σας κορίτσια!Επέστρεψα δυναμικά με ένα giveaway για να σας ευχαριστήσω για τις 300 εγγραφές στο κανάλι μου :) Δεν είναι πολλά πραγματάκια,αλλά ελπίζω να σας αρέσουν!(Τα προιόντα είναι όλα κλειστά και δεν θέλησα να τα ανοίξω για να μην χαλάσουν και για να έχετε φυσικά εσείς αυτή τη χαρα :P )

Αρχικά σας πήρα ένα concealer της essence στην πιο ανοιχτή απόχρωση το οποίο είναι πολύ καλυπτικό κατά τη γνώμη μου και έχω μείνει ευχαριστημένη!

Επόμενο είναι ένα gel eyeliner που πιστεύω τα συγκεκριμένα της essence είναι από τα καλύτερα eyeliner!Είναι στην απόχρωση London Baby το οποίο είναι ένα γκρι-μαύρο με χρυσόσκονη


Μαζί με το eyeliner είπα να σας πάρω κι ένα πινελάκι για να το βάζετε σε περίπτωση που δεν έχετε κι αυτό της essence!


Eπόμενη αγορά που έκανα για εσάς είναι η μάσκαρα της estee lauder η magnascopic η οποία είναι πολύ καλή για maximun volume και είναι σε μαύρη!

Έπειτα σας πήρα 2 προιόντα για τα μαλλιά τα οποία χρησιμοποιώ κι εγώ κι είμαι απολύτως ευχαριστημένη.Πρώτο είναι ένα heat protector της Rilken το οποίο προστατεύει κατά της θερμότητας και αντέχει μέχρι 200 βαθμούς.Δεν κολλάει και δεν μυρίζει ιδιαίτερα.

Και τέλος ένα ακόμα προιόν για τα μαλλιά είναι αυτό της L'oreal το οποίο είναι για σπαστά ή με μπούκλες μαλλιά και δίνει λάμψη και μεταξένια υφή.Μυρίζει πολύ ωραία και όντως βοηθάει σε αυτά που λέει.

Αυτά λοιπόν τα πραγματάκια είναι τα δωράκια μου για εσάς.Από κάτω θα βρείτε το σχετικό βίντεο με τους όρους συμμετοχής οι οποίοι είναι πολύ απλοί και εύκολοι!Καλή τύχη κορίτσια :)








11 σχόλια:

  1. Πηρα ηδη μερος! :D Τσεκαρε το blog μου γιατι εχεις βραβειο <3 xoxo maddie :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελαβα μερος!!! ειμαι η MsMaria993 /youtube !
    filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γράφτηκα και παίρνω μέρος κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχα δωράκια.... μόλις έκανα εγγραφή και στο blog σου...
    τσέκαρε αν θέλεισ και το δικό μου....
    http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr

    http://www.facebook.com/Beautyandfashiondowntown

    xoxo...
    fotini.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμμετέχω και εγώ! έκανα εγγραφή στο blog!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήρα και εγώ μέρος στο Giveaway!
    rousalia.prousali@gmail.com
    gfc: rousalia
    fb: Rousalia Prousali
    youtube: Rousalia Prousali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έκανα όλα τα βηματάκια! Συμμετέχω και εγώ στον διαγωνισμό!
    gfc: katinaki
    katinaki@gmail.com
    youtube: Katerina Prousali
    twitter: @katinaki_p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. wiiiiiiiiiiiii αντε λιγες μερες ακομα !!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Geia!!!
    Eimai follower sou sto ytube kai twra kai sto blog sou! An thes kane follow kai sto diko mou: mariakhouri.blogspot.gr
    Tha ithela na parw meros kai egw.
    E-Mail:mariakhouri31@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή